Torsdag....

Nu sover Philip och Joakim spelar tv-spel....haha det är som vanligt när jag sitter här alltså.

Idag ska vi äntligen få kameran igen! Åh vad man har saknat att ha kamera. Ska ta massor med kort för att kompensera för veckorna utan kamera nu.....

Vad händer idag då? Tja som vanligt händer det inte nått speciellt. Lite vanligt plockande här hemma och busande med Philip som är på helt sjukt strålande humör. Han bara springer runt och busar hela tiden.....

Igår klippte jag honom lite också föresten, men det var inte det lättaste för han ville då inte sitta stilla den här gången. Så det blev väll inte så nogrant klippt som jag hade velat kanske. Men det får duga för tillfället i alla fall. Hans hår växer ju som ogräs verkligen!

Men nu ska jag nog faktiskt ta och ringa till sjukvårdsupplysningen. Philip har fått lite utslag vid armhålorna och armväcken/armbågarna. Ska höra lite med dom om det. Hoppas det inte är typ böjveckseksem eller nått. Det hade jag själv under en period när jag var liten. Inge skoj.

Hör av mig sen med vad dom sa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!