Sådärja.....

Nu har jag tvättat ansiktet med cleanser efter det körde jag en microdermabration som är i två steg och nu sitter jag här med en ursnygg grön ansiktsmask på mig. Kan även nämna att jag sitter med en het turban på huvudet också, hårfärgen sitter i just nu men ska alldeles strax skölja ur den.

När jag skölj ur färgen ska jag ta i en hårinpackning och så blir det att tvätta bort ansiktsmasken och ta på ansiktsmask nr 2. Japp idag kör jag med två ansiktsmasker. Och medans dom gör sin värkan ska jag börja kolla på greys anathomy uppkrupen i soffan......

Kommentarer
Postat av: lina

åh, va mysigt! Nästan så du skulle bjudit över mig! ;D

2009-10-30 @ 20:43:29
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!