Räkningar.....

Ja nu har jag precis roat mig med att betala lite räkningar. Alltid lika roligt men nu är det i alla fall bara hyran kvar att betala men den får jag ta sen när Joakim fått in sina pengar på kontot. Dom 230kr som är kvar på mitt nu räcker inte direkt till hyran.....

Philip sover middag lite nu också. Han var så himla trött. Tror det tar lite på honom nu när man ställt om till vintertid. Han är ju van vid sina fasta rutiner och nu skjuts dom en timme. Liten plupp.

Åh vill att Joakim ska komma hem nu med dom spelen han ska låna, bl.a ett spel till mig för en gångs skull. CSI.....sånna spel tycker jag om. Men det dröjer nog många timmar än tills han kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!