Mätt

Har precis ätit lite rester från igår. Nu är jag väääldigt mätt kan jag lova.

Sen har vi busat lite med Philip. Eller snarare så har han busat med oss. Han tycker det är jätteskoj att putta på oss och så ska man låtsas ramla omkull, han skrattar så han kiknar nästan. Lilla busfröet.

Nu leker Joakim och Philip med några bollar.

Annat som hänt idag då..... Ja inte mycket mer än att jag hängt tvätt och startat en ny maskin och även plockat i och ur diskmaskinen. Himla roliga grejer det där.....haha. Ska väll ta en tur med dammsugaren strax också.

Ja dammsugaren..... Den gillar jag inte överdrivet mycket just nu. Det tar ungefär 20 gånger så lång tid att dammsuga som innan för den suger knappt längre. Och inte något som väger mer än en liten brödsmula. Något frustrerande kan jag lova........

En sån här dammsugare hade inte varit helt fel fast i svart istället....

Kommentarer
Postat av: Therese

vi har en sånn dammsugare som vi aldrig använder...de är kassa...är väl bra typ under ungarnas stolar i kötet men inte till att dammsuga nått större!!

2009-10-21 @ 22:07:32
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Therese

vi har en sånn dammsugare som vi aldrig använder...de är kassa...är väl bra typ under ungarnas stolar i kötet men inte till att dammsuga nått större!!

2009-10-21 @ 22:07:38
URL: http://tillens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!