Våran eftermiddag...

Vi gick ut på en promenad tillsammans med Sofia och Alvin. Var sjukt skönt att komma ut och få lite luft. Det tyckte Philip med även om han var mindre glad när jag skulle ha på honom alla kläder innan vi gick ut. På vägen hem stannade vi även på en lekplats så Philip och Alvin fick busa lite. Vi var inte hemma igen fören halv 5 ungefär.

Då satt vi och myste lite jag och Philip och sen satt han nerbäddad i soffan och kollade på barnprogram medans jag gjorde mat. Simpelt blev det, köttbullar och macaroner med brunsås och lingonsylt. Men Philip tyckte det var gott och åt massor.

Efter maten fick plupp bada lite och sen kurade vi i soffan till bollibompa. Och när det var läggedags somnade han utan problem vilket var sjukt gött!

Och han har sovit lugnt till precis nu... Nu har han gnällt lite där inne och oj nu får jag nog gå in till honom. Håll tummarna att han somnar om!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!