Utflykt....

Ja idag packade vi en matsäck och åkte iväg till stallet alla tre. Philip tyckte det var jätte kul att klappa på Maya men roligast av allt var ändå stallkatten. Maya var lite misstänksam mot Philip men snäll som hon är så lät hon sig klappas.

Medans jag red i ridhuset så roade sig Philip med ett gäng leksaksbilar som någon snällt hade lämnat där inne. Han har verkligen tyckt det var jättekul i stallet, och det är ju så det ska va......

Efter jag var färdig med Maya och allt som hör till så satte vi oss inne i den varma sadelkammaren och fikade på mackor och varm oboy. Jättemysigt!

På vägen hem stenslocknade Philip i bilen, för mycket frisk luft.....

Vad som gick mindre bra idag däremot var när jag red. Usch det gick inge bra alls. Maya var stel som jag vet inte vad och i traven pinnade hon på med någon sorts ponnysteg. Inte det skönaste att hänga med i. Tog ett bra tag innan hon slappnade av lite och började vila på steget och använda ryggen.



Philip pekar på Maya

Maya ser ut att vara lite misstänksam till vad fotografen (Joakim) håller på med.

Philip och katten.


Åsså kommer några sjukt suddiga bilder på mig och Maya.....











Fikapaus i sadelkammaren.

Såhär trött kan man bli efter en dag i stallet.

Kommentarer
Postat av: Papp

Det blir nog en riktig ryttare av Philip



2009-11-20 @ 19:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!