Återförening

Ja idag eller rättare sagt ikväll bär det av till återförening med min gymnasieklass. Det börjar klockan 7 men innan ska vi hem till Therese på lite förfest. Joakim får ställa upp som chaufför åt mig idag, brukar vara obytt annars.

Philip sover hos sin farmor och farfar inatt.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, jag måste börja i god tid då jag är sjukt seg på att göra mig iordning. Måste även leta upp mina byxor som jag tänkt ha ikväll. Framförhållning är inte en av mina starkare drag direkt.......

Men kameran får följa med ikväll i alla fall så får vi se om det blir några bilder tagna. Får hoppas att det blir en kul kväll i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!