Hur klantig får man vara???

Jag har helt glömt bort att förlänga min föräldraledighet...... Hade bara till 1/5. Så den här månaden fick jag bara utbetalt för 9 dagar.... Nu har jag förlängt det men det blir ju inte utbetalt fören i slutet av juni....

Fattar inte hur jag kunde vara så klantig att glömma bort det. Jaja, vi har väll råd med hyran i alla fall..........

Nu ska jag göra mig iordning för klockan 10 ska jag till Jeanette. Har egentligen ingen lust längre för jag är bara så irriterad på mig själv just nu.

grrrrrrrrrrrr.........


Kommentarer
Postat av: fia

vad irriterandemen man kunde söka det i efterhand då iallafall?? det är jätte lätt o missa och förlänga =(

2009-05-26 @ 09:42:15
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: Pauline, Frejas mamma!

ååh, det är så jävla irriterande! Och försäkringskassan som är såååå lätta att ha att göra med!

2009-05-26 @ 10:29:32
URL: http://familjengould.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!