Hemma igen...

Nu har vi varit på banken och växlat pengar. Så nu är vi redo för Frankrike...eller nästan i alla fall. Vi har ju inte packat klart än. Ska väll packa lite till idag och imorgon och så. Ska även tvätta några grejer till ikväll också som inte kom med sist vi tvättade. Handdukar till exempel. Kommer ju behövas ett par stycken till mig, Joakim och även till Philip. Men han har ju sina handdukar.

Philip sover litegrann nu. Han blev trött av att vara på banken. Joakim gick tydligen också in i vårat sovrum nu, tänkte väll vila sig lite han med antar jag.

Själv har jag smörjt in mig med en ny kräm jag införskaffat. En som ska ta bort bristningar.....Det får vi väll se om den gör men blir det bara pyttelite bättre är jag nöjd. Men det skulle ta 8-12 veckor så jag lär ju få vänta lite till man vet om det funkar nått.



Ikväll blir jag även själv hemma igen. Joakim ska till en kompis och kolla på fotboll vid 7 tiden. Tråkigt att vara själv men, men. Är skönt för Joakim att få göra nått. Är ganska tråkigt i längden kan jag lova att bara sitta hemma och uggla.....

Hmmmm funderar på om jag ska lägga mig ute på solstolen och sola lite....Det är lockande. Vad som är lite mindre lockande är att det inte är så speciellt insynsskyddat på våran uteplats. Men folk får väll kolla bort om dom inte vill bli blinda =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!