Hej igen från Frankrike!

Det dåliga vädret jag skrev om förut idag försvann!!! Så nu har vi haft jätte fint hela eftermiddagen. Har badat sjukt mycket och solat. Har lyckats bränna mig lite på armarna men tror att det bara är där jag brännt mig.

Philip har även lärt sig nått nytt..... Hans morfar har lärt honom att räcka ut tungan =P

För övrigt har även Philip badat en hel del också. Han tycker det är så kul! Men nu ska jag strax tappa upp ett bad i badkaret till honom så han kan få skölja av sig kloret från poolen.

Jag skriver mer ikväll eller imorgon.

Ha det så bra i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Pauline, Frejas mamma!

Vad skönt ni har det :) Men vi har det faktiskt ganska skönt här i Sverige oxå, 25 grader sol :P Nu sitter jag och tuggar våra favorittuggumi, mums :)

2009-05-31 @ 22:41:47
URL: http://familjengould.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Här i Sverige har vi också kanonvarmt, hade ca 28 grader i går! Ha det så bra

2009-06-01 @ 07:36:24
URL: http://www.metrobloggen.se/emsfort
Postat av: fia

skönt att ni har de gött, här är det vasrmt också... joakim har fått brev från arbetsförmedlingen idag.. ville bara säga det! kram

2009-06-01 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!