God mat men ensam nu...

Vi var hos Joakims föräldrar tidigare idag och åt god laxfile och årets första FÄRSKPOTATIS! Var så gott.....

Nu är jag ensam hemma för Joakim är iväg och spelar innebandy. Brukar bli så på fredagkvällarna.

Tänk att en gång i tiden var man ute och festade på fredagarna och nu sitter jag ensam hemma och Joakim spelar innebandy. Tänk vad man har ändrats. Jag är ju näst intill nykterist nu för tiden (fast det blev lite vitt idag till laxen för en gångs skull).

Förr var min lillasyster Lina nykerist och sprang på nykteristträffar varje fredag. Då var jag nog ute flera gånger i veckan. Nu är det ombytta roller. Fast nykeristträffar blir det ju inte för mig.

Höjdpunkterna i vardagen nu för tiden är när man åker iväg och äter god middag hos Joakims eller mina föräldrar. Fast i och för sig ska vi till Frankrike NÄSTA vecka! Det är inte illa pinkat....haha Det ska bli så skönt att komma bort lite. Få göra nått annat och götta sig lite.

Har stora planer på att flyta runt i poolen i våran uppblåsbara fotölj (som vi köpt) med en paraplydrink i handen. Måste köpa paraplyn...hahaha och kanske sugrör också. Och är inte tomtebloss ett måste också för att det ska bli riktig utomlandkänsla?

Gött ska det bli i alla fall!

Kommentarer
Postat av: J

Vilket sött barn ni har :)

2009-05-22 @ 20:51:12
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: Fia

ja det är skrämmande vad man förändras efter dom kom hehhe hoppas du hade en skön kväll för dig själv =)

2009-05-23 @ 08:30:41
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!