Fortfarande vaken....

Har kollat på en film tills nu. Började se den ganska sent. Men jag berättar inte vilken det är för det är egentligen lite pinsamt. Eller ja pinsamt och pinsamt men den är baserad på en bok jag läste i yngre tonåren. Så det var lite nostalgi om den filmen. Men man kan ju säga att den handlade om typ 14 åriga tjejer....hahaha

Men nu är det läggedags i alla fall. Är ganska trött nu, Joakim har redan krypit ner i sängen och så snabbt som han brukar somna så lär han väll ha somnat innan jag ens har hunnit skriva klart det här inlägget =P

Philip har inte vaknat än heller vilket är bra. Hoppas han sover bättre inatt, hitills har han ju gjort det i alla fall. Men han lär väll vakna om ett tag, det brukar han göra i alla fall en normal natt. Med min vanliga tur lär han väll vakna precis när man krupit ner i sängen eller när man precis har somnat. Thats life =P

God Natt




Till Lina:
Jo man kan allt ha den som pool också om man vill. Det är ju egentligen en pool bara det att man hällt i lite bollar (100st).

Till Sofia: Skitsnygg design i din blogg nu men jag kan inte kommentera.... Är det bara min dator som är knäpp eller har det blivit nått knas nu när du gjorde om sidan??

Kommentarer
Postat av: Fia

jasså du kollar på "fjortisfilmer" hehehe de kan faktiskt vara dom bästa ibland.... skönt han verkar soval ite bättre inatt!



tack för kommentaren här., hehhe jag har nog överstylat den så jag tog bort den funktionen från koderna, men nu går det och kommentera igen! heheh när e de ni skall dra iväg? de skall vara toppenväder idag o i morrn? lust o ta en picknik eller nått??

2009-05-25 @ 08:15:28
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!