Förklaring...

Fick mail idag från MK att det inte var tillåtet att ha deras bilder och text från deras hemsida i min blogg. Och att dom tyckte jag gjorde reklam och det är inte tillåtet. Det var heller inte tillåtet att länka till min MK hemsida.

Löjligt tycker jag men, men det är bara att göra som dom vill. Kan ju kanske förstå att dom inte vill att man ska ta bilderna från deras hemsida men resten är bara fjantigt enligt mig.

Det var lite kortfattat i alla fall så nu vet ni =P



Ikväll efter Philip somnade har jag haft lite egentid eller vad man ska säga. Gjorde hårinpackning och ansiktsmask. Väldigt skönt.

Hårinpackningen kom på posten idag (den jag skrev om igår) och ansiktsmasken är av ett märke som jag inte ska berätta vilket för det kan ju tolkas som reklam...hehe Ni kan ju försöka gissa =P

Jag beställde ju hårinpackningen från internet. En sida som heter eleven.se. Dom har så sjukt mycket kul på den sidan. Hade man haft pengar så hade jag nog shoppat loss som en galning där. Och sen skickar dom med gratisprover också. Det är alltid kul! Så jag fick lite olika prover, bl.a några parfym prover, BUS servetter, handcreme m.m

Men nu är det läggedags för mig. Ska bara ha i ett nattserum i hårtopparna som jag också hade beställt och sen är det dags att krypa ner i sängen.

Imorgon ska vi på föräldragrupp. Klockan 10 börjar det. Det ska bli intressant att se vad dom har att säga den här gången. Skulle handla om relationer eller nått sånt.

Och sen på eftermiddagen så ska vi kolla på en sulky till Philip som han kan ha på Frankrikeresan NÄSTA vecka. Vi har även tvätt tid imorgon så vi ska tvätta upp alla kläder som ska med till Frankrike.

God Natt

Kommentarer
Postat av: Pauline, Frejas mamma!

Jag får nog börja handla på Willys faktiskt! Det är bara det att jag är så mesig, med vilka märken jag köper på mat och så. Kvantum och MAXI har ju de märken jag brukar använda mig av! Men samtidigt, det spelar nog ingen större roll hur förpackningen ser ut liksom! :)

2009-05-20 @ 07:23:09
URL: http://familjengould.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!