Ensam hemma...

Eller ja, helt ensam är jag ju inte. Philip är ju hemma också men han sover. Joakim är på butlers och kollar på AIK matchen ikväll. Är ganska uttråkad. Vet inte riktigt vad jag ska göra.

Huvudvärken är inte helt borta men nu är det bara litegrann i alla fall. Det kan jag stå ut med. Först var det tänkt att det skulle bli träning idag men eftersom Joakim skulle bort så tar vi det imorgon istället.

Så imorgon blir det konditionsträning i gymmet och på torsdag blir det bodypump.




Usch jag har ingen motivation att sitta och blogga. Ska nog och lägga mig på soffan och läsa vi föräldrar tidningen som kom på posten idag.

Eller jag kan ju skriva om att jag har hårinpackning som kommer med posten troligen imorgon skulle jag tro. Då mitt hår är ganska tjockt och lite torrt så är det ett måste med hårinpackning. Och speciellt nu när jag färgat det så mycket. Och den jag har hemma är slut nu.

Dom här blev det denna gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!