Kläderna....

Ett mörkblått linne från GinaTricot

Jeansleggins från VeroModa

T-shirt från VeroModa

Skjorta från GinaTricot

T-shirt och jeansleggins från Gina (legginsen är inte så korviga egentligen, bara jag som tog på mig dom slarvigt)

Sen var det ju ett par shorts också från Gina men orkade inte leta fram vanliga leggins och ni får inte se mig barbent så lurvig som jag är =P Man är allt bra slapp på vintern hahaha....... Men med min nya epilator ska vi nog få ordning på detta tror jag väll =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Epilator är lovely, skulle inte kunna leva utan min :) Men det gör väldigt ont första gången!! Sen känns det mindre och mindre!

2009-03-23 @ 21:40:19
URL: http://veves.blogg.se/
Postat av: lina

Schnyggt! Tycker det mörkblå linnet var jättesnyggt på dig :)

2009-03-24 @ 09:48:47
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!