Jag och Philip....

Nu är jag och Philip ensamma här hemma. Joakim ska ut ikväll så han gick precis ut för att ta bussen till thn. Men Sofia och Alvin ska komma hit om en stund och när Alvin blir trött så går Sofia hem med honom och så kanske hon kommer tillbaks själv sen =) Så kan vi ha en liten tjejkväll i alla fall..... Gött att slippa sitta själv hela kvällen =D

Joakim tog med sig kameran så jag kan inte lägga in några kort.

Har i alla fall även färgat håret idag och sen blåste jag håret med min nya hårtork med tratt. Har man lockigt hår så är tratt ett måste för att man inte ska se ut som ett troll i huvudet =P I alla fall med mitt hår. Sen testade jag dom nya produkterna jag köpte på bellbox.

Tigi Bed Head Foxy 5
Just nu! Vi har fått in den nya serien Foxy Curls i Tigi. Just nu har vi ett paket där du kan köpa alla 5 produkter för ett bra pris. Produkterna passar till lockiga hår som behöver fukt och anti-friss.
Pris: 470 kr. (904:-)


Dom sålde hela paketet för lockigt hår till extrapris =) Och jag måste nog säga att det var bra grejer. Funka på mig i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!