Badtunna!

Idag ska vi över till mamma och bada i deras nya badtunna. Ska bli superskoj! Sen blir det väll att vi sover över alla tre. Philip kan tyvärr inte bada badtunna så det gör vi efter han har somnat. Gravida och barn ska inte bada. Det blir för varmt i vattnet. Det blir även att äta lite mat också, ska bli gott då vi inte har någon direkt rolig mat här hemma för tillfället.

Men nu för tillfället är jag och Philip ensamma hemma. Joakim är ute och krigar i skogen med soft air gun vapen. Han är allt ett stort barn han.....

Och jag har lite svårt att skriva för det är en liten plupp som klänger på mig hela tiden och försöker komma åt tangentbordet han med. Lille busungen.

Sorry föresten för att det inte har blivit kort inlagda än men jag tror kameran ligger i vagnen, som ligger ute i bilen.... Måste hämta in den när Joakim kommer tillbaks. Vill ha med den ikväll men då måste batterierna laddas först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!