Snart slutar Joakim...

Han ska bara hämta ut ett paket på vägen hem innan också. Men nu saknar jag och Philip honom massor! Men i alla fall, när han kommer hem ska vi dra ut och handla lite mer mat.

Idag fortsatte jag med mitt GI och till mellanmål skulle jag äta keso med nötter och banan i. Bara det att jag glömt hur mycket jag hatar keso! Det är jätteäckligt ju!!!!! Får nog satsa på andra mellanmål i framtiden =P Ska kolla igenom min GI bok efter lite tips.

Sen kan jag berätta att jag försökte laga lite egen mat till Philip idag. Gjorde biff stroganoff. Men det var inte uppskattat hos herrn. Han fick kväljningar och sen bara spottade ut det =P hahaha han var för söt ändå. Men man kan väll säga att det var en rätt kraftig diss av min matlagning. Ska fösöka mig på en kycklingrätt imorgon och se om han gillar det mer.


Till er som frågade vart Joakim ska på anställningsintervju så kan jag svara att det är ett företag som heter Sector Alarm. Dom installerar larm och så. Och ligger vid trestad center. Så det är ju inte så långt bort heller.



Sen hade jag en liten diskution med mamma på telefon förut idag och vi kom in lite på babysim och så. Och då kom jag fram till att om ett tag ska vi nog anmäla oss till älvhögsborg istället. Lite dyrare men om man räknar in bensinpengar där också så blir det ju inte dyrare. Känns bättre att ha det lite närmare. Sjuntorp ligger ju så långt bort. Även om jag förr i tiden åkte till Sjuntorp VARJE dag! Då hade jag min häst i sjuntorp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle varmt rekommendera vattenpalatset i stället. Sist jag var där hade de drop in så man kan gå de gånger man känner att man vill. I Thn vet jag några som fått problem då de betalat för ett visst antal gånger och blivit sjuka och sen inte fått igen pengarna...Lycka till

2009-01-28 @ 18:02:23
Postat av: Frida

Fick inte Joakim vara kvar på Saab? tråkigt.. Jo, nu när jag tänker efter så e nog tatueringen bättre att ha på sidan av benet. Tack för kommentaren i alla fall .=) kram

2009-01-28 @ 18:06:01
URL: http://websterm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!