Tisdag...

Glömde visst bort att blogga igår =) Men så mycket hände inte. Mamma var här en sväng på eftermiddagen och hade med sig en jätte söt liten adidas t-shirt till Philip. Den har han på sig idag =) Och så visade jag en liten försmak av MK produkterna jag har hemma. Hon får testa mer sen den 14:e när hon ska vara värdinna för en hudvårdsklass =P Annars så städade vi litegrann och det har vi fortsatt med även idag.

Philip var rätt fräsch förut också, han låg och lekte på ett täcke på golvet och så spydde han och la sen ner huvudet i spyan.... Så halva håret blev alldeles kletigt. Så det var bara att tappa upp ett bad. Men det älskar han ju så han blev bara glad över att få plaska litegrann. Har även pratat med Jeanette min MK coach idag och jag ska hem till henne på en fika på torsdag och tjöta lite.

Hudvårdsklassen i söndags gick rätt bra i alla fall men det var ju min första så jag såg det mest som lite träning. Nu vet man mer vad man ska ändra på och göra annorlunda till nästa klass. Fick sålt litegrann också =P

Men nu ska här städas lite till och sen ska vi iväg till Joakims föräldrar och äta semla, är ju semledagen idag =) Philip sover lite middag just nu så då är det bra att passa på att städa.....

Lägger in några bilder från dagarna som gått för nu var det länge sen jag la in bilder här.

Philip sitter på pappas axlar =)

Såhär kan det bli när Philip ska äta smörgås...

Philip får lite mat hemma hos morfar.

Mosters glasögon är roliga...


Men hunden är ännu roligare =P

Sen blev Philip trött och tog en liten powernap i sackosäcken...

Joakim och Philip tog en fika på stan när jag hade hudvårdsklass.

Sen kom dom när vi var klara, här har jag MK kläderna på =P

Tandborstning =)

Adidas t-shirten =)


Kommentarer
Postat av: lina

aaaw, lilltossen! :)

2009-02-24 @ 14:37:41
URL: http://linafie.blogg.se/
Postat av: Z

va skoj att det gick bra i söndags, härligt och få sålt lite =) första kortet: gud så underbart, man ser verkligen hur han älskar det, han är verkligen hur lycklig som helst =) o vilken underbar adidaströja!

2009-02-24 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!