Huvudvärk...

Nu äntligen är min huvudvärk nästan borta. Har haft ont i huvudet hela dagen. Orkade inte ens följa med och handla så Joakim och Philip åkte utan mig. Passade på att sova under tiden och det gjorde gott =)

Imorgon ska vi åka ut till överby igen och kolla på en "korg" som vi kan ha i vardagsrummet och ha Philips leksaker i. Har kollat efter nått sånt ett bra tag men inte hittat nån som passat riktigt. Men Joakim hittade en idag som han tog kort på och den såg bra ut, så vi får väll se =)

Nu sitter jag själv här hemma igen. Philip sover och Joakim är iväg och spelar innebandy. Jaja nu ska jag nog kolla runt lite på dom bloggarna jag läser och sen kanske greja lite med MK =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!