Fullt upp...

Ja dagen har vart ganska fullspäckad. Klockan 10 var jag hos min MK coach Jeanette och fikade och tjötade lite MK. Var en annan tjej med (eller tant) som precis börjat hon också. Men hon var lite knepig, och hon kunde ju knappt nått om produkterna...... Jeanette tyckte nog också hon var lite knepig för hon ringde mig på eftermiddagen sen och berömde mig att jag var så duktig och "hanterade" henne så bra och att jag läst på så mycket om Mary Kays produkter och att hon var stolt över mig. Hon är verkligen supergo =) Och vi hade en jätte trevlig fika med semla och tiden bara flög iväg. Skulle vara hos farmor kl 1 men jag var inte hemma fören kvart i ett. Så det var snabbt att packa Philips grejer och ge sig iväg och hämta upp Lina på vägen.

Och hos farmor åt vi jättegod lax med potatis och underbar sås =) Och sen hemmagjord björnbärskräm med grädde till. Och efter det blev det kaffe och kaka/bulle. Man går aldrig ifrån farmor och är hungrig kan jag lova! Så blev vi kvar där till strax efter 5. Sen skulle farmor iväg och gå fackeltåg för saab. Får hoppas att det gick bra =)

Och när vi kom hem var det i princip bara att ge Philip kvällsmat och lägga honom. Han åt faktiskt till och med välling ikväll!!! Gav honom i en annan nappflaska och tydligen dög den bättre att dricka vällingen i =P Joakim är iväg hos Tomas och spelar tv-spel så jag har roat mig med att betala räkningar......

Ingen rolig månad, dålig lön och mycket räkningar är ingen bra kombination. Det var en sån där månad när man fick massa räkningar..... Har även beställt en personlig Mary Kay hemsida så när den kommit igång så kan man beställa direkt från hemsidan. Man ska bara få inloggningsuppgifter av mig först. Så det kommer bli smidigt för dom som vill handla sedan =)

Håller tummarna för att den är igång snart, men det meddelar jag då =) Nu ska jag luta mig tillbaks i soffan och kolla på underworld 1 som går på tv:n. Senare ikväll när Joakim kommer hem ska vi kolla på 3:an. Lina sa att den var bra. Litar på hennes omdömme för tvåan var kass kan jag lova......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!