Vårdcentral....

Ja det var väll inte så överdrivet positivt inlägg jag skrev igår. Men man blir bara så less på att vara fattig ibland, speciellt när det är juletider.

Idag ska jag i alla fall försöka sparka igång min julkänsla, ska städa här hemma till julmusik och sen få upp lite tomtar. Men först ska vi åka till vårdcentralen med Philip igen....

Han sov dåligt inatt och har varit gnällig idag så jag tog tempen på honom och då hade han 38,1. Ringde vårdcentralen och fick en tid klockan 14 att komma in. Kan vara bra att dom får kika på honom ifall inte penicillinet bet ordentligt.

Blir lite knivigt med tiderna bara för Joakim ska vara hos sin jobbcoach klockan 13 på möte, men jag och Philip får hänga hänga med dit och vänta så får man hoppas att det mötet inte tar så lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!