Sovit....

Philip sov heeela natten inatt igen! Och han vaknade inte fören klockan tjugo i 10. Det är fruktansvärt skönt med tanke på att vi knappt sov någonting där ett tag.

Men det verkar som penicillinet har gjort gott för stackars pluppen. Nu är han bara snorig. Det är jag också fortfarande, det är ju sånt som hänger kvar ett tag.

Nu ska Joakim och Philip ta ett bad och jag ska försöka pallra mig upp från datastolen och städa lite. Det tar emot för idag känner jag mig nästan sämre igen faktiskt. Men det kan jag inte tillåta mig själv att göra för imorgon ska jag jobba och det kan/vill jag inte missa. Vi behöver alla pengar vi kan få.

Det är sjukt föresten vad snabbt dagarna går.... På söndag är det ju redan lucia! Jag hinner inte riktigt med. Det är så mycket jag vill göra, baka julgodis och julbröd m.m m.m men där är väll inte tiden det värsta problemet heller.... Man ska ju gärna ha pengar också *suckar*

Det här kommer bli den fattigaste julen någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!