Lite trött...

Har jobbat idag så nu är jag lite trött i fötter, ben och rygg. Man är ju inte allt för van att jobba nu för tiden. Mycket mer än så har inte hänt idag.

Igår gjorde jag knäck och ischoklad här hemma med mindre bra resultat kan man väll säga....... Första omgången knäck lyckades jag bränna, klantigt jag vet. Men sen blev det bra. Och ischokladen lyckades jag också bränna, fråga mig inte hur.... Och så skar den sig. Men imorgon eller på måndag ska jag göra en ny satts. Och även pepparkakshus.

På måndag blir det även att storstäda här hemma innan julafton för på tisdagen och onsdagen jobbar jag. Blir att hinna med mycket på onsdagen ändå, skinkan, klä granen plus att jag ska fixa lite efterrätt till julafton. Vi har även köpt bingolotter så det blir att spela deras uppesittarkväll.

Imorgon ska vi hem till Joakims föräldrar och fira lite jul i förskott.

Så vi har verkligen FULLT upp nu. Men det är bara roligt!

Igår var vi även ute i snön och busade jag, Joakim och Philip. Åkte pulka bl.a. det tyckte Philip var jätte kul.





Jag springer med pulkan...



Gunga lite



På väg hem....

Kommentarer
Postat av: lina

Nä hur söt får man vara! :D Särskilt lillglad i gungan! ^_^

2009-12-20 @ 01:07:41
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!