Natten....

Jag hoppades ju att Philip skulle få sova lite bra inatt men icke......

Först vaknade han första gången redan vid 8 tiden och sedan fortsatte han att vakna hela tiden och vara ledsen så man fick ta upp honom och trösta.

Så vi tog in han säng i vårat rum och gick och la oss allihopa därinne men Philip ville inte sova i sin säng. Så han fick ligga emellan mig och Joakim. Inte för att han somnade där heller. Jag fick ligga och sjunga, och sjunga och sjunga tills jag knappt kunde hålla mig vaken längre. Sedan satt jag och vaggade honom i famnen och då slummrade han väll till litegrann. Men det varade bara en stund. Så testade jag att lägga ner honom emellan oss igen och efter ett bra tag så ålade han runt lite och hamnade med fötterna i mitt ansikte och då somnade han faktiskt.

Men han har sovit vääääldigt oroligt och satt sig upp och skrikit emellanåt och ålat runt en massa. Jag har knappt vågat andas inatt för att inte råka störa honom. Joakim sov hela tiden den grisen, han kan verkligen sova igenom allt!

Men sen väckte jag honom så fick han fixa lite välling med alvedon till Philip. Tror ni inte att Philip går med på att ligga i sin säng då? Jaaa. Väldigt skönt var det kan jag lova. Så lite, lite sömn fick man innan Philip ville gå upp klockan 6.

Men Joakim var snäll i alla fall och lät mig krypa ner i sängen igen och sova några timmar. Sååååå skönt! Jag var helt slut.

Men nu är jag duschad och klar och mamma och Lina är på väg hit för att hämta upp mig så bär det av till IKEA. Ska faktiskt ta och gå ut nu. Så vi höres mer sen ikväll......

Kommentarer
Postat av: Föräldrabloggar.se

Grattis du är med på våran topp 100 lista!

2009-08-17 @ 13:10:09
URL: http://foraldrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!