Tråkigt och är hungrig.....

Har tråkigt. Philip sover och Joakim sitter och spelar tv-spel. Visserligen sitter ju jag här vid datorn och ugglar men vet inte vad jag annars ska göra. Hungrig är jag också men vet inte vad jag ska äta. Finns inte så mycket läskande här hemma just nu kan jag lova..... Törstig är jag också men vi har bara vatten och vatten är blääää.

Känner mig lite klagig just nu =P Ska väll snart slita mig härifrån datorn och göra nått. Kanske kolla på en film i alla fall. Måste tända taklampan också för det har tydligen blivit mörkt ute och lampan är inte tänd så jag och Joakim sitter här framför varsin skämr och ugglar i mörkret. Då är man rätt inne i det man gör om man inte märker av vi näst intill har kolsvart här i lägenheten...hmmm

Har suttit och funderat lite idag också vad jag ska göra med mitt hår. Måste göra nått för nu börjar det bli dags för en färgning. Hårfärgen jag har i nu börjar se lite dassig ut. Men jag vill inte färga rött igen tror jag. Utan funderar på att göra en avfärgning och sen ljusbrunt hår. Kul med lite ljusare nu inför sommaren. Brukar känna såna tendenser inför varje sommar =P Skulle även behöva klippa mig igen. Min lugg är inte direkt nån lugg längre. Men inget av det här har vi råd med då vi är utfattiga. Så snart kommer min röda vara helt urtvättad och jätteful och det är bara att le och se glad ut. Kommer säkert inte bli bättre av sol och bad i frankrike heller......hmmm Thats life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!