Gårdagen....

Igår var vi ute på picknick =) Jag, Joakim, Philip, Sofia och Alvin. Jag och Joakim hade smörgåsar med kyckling på och vattenmelon. Och Philip fick smörgås med leverpastej. Och vattenmelonen åt han glatt av också. Sofia hade med sig bullar och jag och Joakim fick smaka. Jätte goda hembakta bullar. Men när jag åt min bulle blev jag attackerad av två bebisar som ville smaka också =P Dom var som två fågelungar som bara gapade efter mat =P Jätte söta...hahaha

På vägen hem stannade vi även till och kollade på några får som går i en hage längs med vägen. Massa söta lammungar! Philip kollade väldigt intresserat =) Kanske kommer han tycka att Borås djurpark är roligare i år än när vi åkte förra sommaren. Då var han inte gammal =)

Promenad före fikan...

Picknick i solen....

Osminkad och likblek äter smörgås =P

Philip äter smörgås han med....

Vatten är gott!

Alvin och Philip....

Bullatacken =P

"Va tar du kort?"

Philip kollar in fåren.

Joakim och Sofia var duktiga och lagade ett hål i stängslet.


Kommentarer
Postat av: lina

Haha, Bullattack!

2009-04-30 @ 13:04:21
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!