Dagens planer...

Dagens planer är att både greja ute och inne. Ute ska vi göra klart grinden och klippa gräset. Inne ska det röjas lite. Blir väll det som görs idag. Det kommer nog inte hinnas med nått annat. Kanske att vi i sånna fall går på en promenad eller nått. Det får vi se.

Både jag och Joakim har väldigt ont av pollen just nu. Igår fick jag lägga mig någorlunda tidigt för mina ögon kliade så jag höll på att bli tokig och jag såg knappt någonting. Och det första man fick göra nu på morgonen när man vaknade var att gå och skölja ögonen så man överhuvudtaget skulle kunne se nått. HATAR pollen!!!!

Ikväll ska vi grilla igen i alla fall, blir att grilla fläskfile =) Mums!

Kommentarer
Postat av: sofia - alvins mamma

usch stackars er, kan inte tänka mig hur det är o vara allergisk! vad ska ni göra för skoj i morrn? kommer ha jätte tråkigt, lust för en fika eller nått?

2009-04-28 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!