Ändrat....

Tänkte ju inte på att det kanske inte är så bra att lämna ut mina 4 sista siffror i förra inlägget =P Men nu har jag fixat det i alla fall.

Sitter här och nyser nu och ögonen kliar. Är rätt mycket pollen ute just nu kan jag lova. Nu när vädret vart så fint så har ju björkarna exploderat......blääää Skönt att det verkligen är vår på riktigt men mindre skönt med pollen kan jag lova...... Och jag har ingen pollen medecin hemma heller för nu för tiden brukar jag klara mig undan, gör jag väll nu med egentligen. Men men.....

Idag ska vi åka till Joakims föräldrar och grilla. Joakims små kusiner kommer upp från småland idag också så det ska bli kul. Dom är så himla goa verkligen!

Och imorgon så ska vi till mamma och fika lite =) Hon bjöd in oss idag först men idag kunde vi ju inte så då blir det imorgon istället. Så ska mamma få se hur söt Philip är när han kryper för det har hon inte sett än =)

Det är roligt nu när han kryper föresten, han tar sig fram så mycket snabbare och är runt och busar överallt =P Nu är det dags att röja undan allt på lägre platser annars är han där och drar i grejerna. Som t.ex under soffbordet har vi en del tidningar och så, dom är det dags att plocka undan kan jag lova. Rätt som det är e han där och river i tidningarna.....

Nu vaknade Philip från sin förmiddagslur så nu ska jag ta upp honom och pussa på honom!

Kommentarer
Postat av: Sofia -alvins mamma

vad kul att han börjat krypa =) det ärju så sött!

2009-04-27 @ 11:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!