Pratande bebis....

Sitter här vid datorn nu och hör ända hit hur Philip ligger och pratar med sin sängmobil där han ligger i sin spjälsäng. Lille plupp, han tycker mobilen är väldigt skoj. Mycket som rör sig och roliga färger att kolla på. Och så låter den ju också!!

Själv har jag röjt undan här hemma lite igen för andra gången idag. Imorgon ska jag nog ta lite mer grundlig städning med dammsugning och skura golven. Och skura badkaret och toaletten. Hoppas Philips kläder är torra snart så jag kan lägga in dom och hänga upp en ny tvätt på tork. Som det är nu får det inte plats nått mer och vi har mer kläder som behöver tvättas och sen torkas. Önskar att vi hade haft en torktummlare. Vad bekvämt det hade varit.

Nu börjar även top model om 10 minuter och sen kl 21 så är det ju desperate hosewives.....Jag kanske har nämt det förr??? Hahaha..... Efter desperate ska jag nog försöka träna litegrann på brädan.

Sen var jag inne på namnnappen.se där man kan beställa nappar med Philips namn på men jag kunde inte beställa för man måste ha visa kort eller liknande och det har vi ej.....Borde kanske skaffa det. Och så har jag även kollat lite på priser och så för att beställa tackkort för dopet. Men måste hitta nått bra kort på Philip först bara. Vi hade ju ingen egen kamera så man får väll se vad dom andra har tagit för kort om det är nått som blev bra. Sen är det ju inte så långt kvar tills man får klä upp honom och posera honom för julkortstagande. Det ska bli skoj.

Men nu är det inte långt kvar tills top model börjar och jag ska även göra iordning potatis och purjolökssoppa att äta nu också.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!