Min lilla älskling!!

Philip är verkligen hur go som helst! Nu har han lett mot mig och pratat med mig hur länge som helst. Hela han var bara ett stort leende <3 älskade lille pluppis. Men nu tror jag att han börjar bli hungrig för han försöker stoppa in lammskinsfällen i munnen...hahaha lille gulleplupp. Ska väll gå och fixa lite mat till honom.

Sen gör vi ett litet experiment här hemma också. Han har ju haft strl 2 på blöjorna hitills men nu har jag satt på en strl 3 blöja och ska se hur det går. Den ska va från 5 kg och för två veckor sen så vägde han ju 5,8 kg. Vi får väll se. Den är lite stretchigare och gjord för lite mer rörelse den här så det kan ju kanske vara skönt så mycket som han sprattlar.

Nu somnade han......Kanske inte va så överdrivet hungrig ändå. Själv har jag sjukt tråkigt och kollar bara runt på olika bloggar och letar efter nya roliga bloggar att följa. Det är ett bra tidsfördriv när man inte har nått att göra. Ska i och för sig gå och hänha upp en tvätt med Philips kläder som precis blev klart. Och sen ska jag tvätta hans nya kläder så han kan börja använda dom också. Han har verkligen sjukt mycket kläder den lille pluppen, men det är ju sååå roligt att köpa kläder till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!