Dag 1

Ja idag ska jag börja med pulverdieten. Får se hur det går. Joakim tog Philip lite nu på morgonen så jag har inte "ätit" frukost än men jag har blandat iordning en drink med kaffesmak och ställt i kylskåpet. Det får bli frukost. Sen till Lunch och middag får det bli varm soppa och till kvällsmat blir det nog kaffedrink igen. Gött att kunna variera litegrann. Har vägt mig idag nu på morgonen och det jag gått ner förut har jag gått upp igen nu när jag inte levt så nyttigt senaste veckan, vågen stod på 82,8kg. Egentligen ska man väll kanske bara väga sig en gång i veckan sen men det vet jag att jag inte kommer att klara av så det blir antagligen varje dag =P.

Nån hade skrivit som komentar att jag kanske inte klarar mer än max 2,5 dag men vi får väll se. Är väldigt bestämmd att jag ska klara det här nu. Sen ska man ju inte äta pulverdiet så länge enbart så sen kan man byta ut ett par måltider. Jag har köpt frukostvälling som man kan äta till frukost sen istället och havregryn så man kan göra lite havregrynsgröt till kvällsmat sen när jag ska byta ut ett par mål.

Idag är det i alla fall fint väder! Joakim har redan vart ute på en promenad med pluppen men jag kommer nog ta en till sen tror jag. Annars har vi inte direkt nått planerat idag. Ska väll bada Philip också och plocka litegrann här hemma. Och så ska jag träna lite på wii fit också. Blev inte så mycket av det förra veckan =S

Åh vad jag hatar när Joakim börjar eftermiddag!!!

Och idag läste jag i Sandras blogg att hon skulle på efterkontrollen på mvc..... Den ska man ju göra ca 8 veckor efter. Man kan väll säga att jag dratt mig för att ringa men jag får allt göra det snart! Nu har jag nog missat tel tiden men kanske ska försöka ringa imorgon? Jaja nu ska jag hämta min kaffedrink i kylskåpet och så går startskottet på min diet!

PANG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!