Babysim igår och sjuuuuk träningsvärk....

Philip verkade tycka att det var jätte kul att "simma". Han var på bra humör hela tiden nere i bassängen. Dom fick flyta på mage och på rygg. Det var så roligt att se för det var nästan som om han försökte simma. Sprattlade som en liten groda med benen i vattnet =) Lille sötisen. Men det måste ha vart jobbigt för honom för han blev jätte trött efteråt. Blev ledsen inne i omklädningsrummet och han som aldrig är ledsen. Och sen somnade han så fort vi satt honom i bilen.

Sandra och Loke innan badet....

Sen kom jag och Philip också =P Redo för bad.....

Somnade i bilen nästan direkt.... Lille tröttisen.



Sen åkte vi direkt till föräldragruppen på bvc. Det är ju massage fortfarande. Men eftersom vi badade på våran vanliga tid så var vi med i gruppen efteråt igår. Men Philip var så trött efter babysimmet så han fick mat när vi var där sen somnade han i famnen. Vi fick kolla på idag i stället. Och fick papprena med dom nya "övningarna" eller vad man ska kalla det. Och när vi var klara där så åkte vi och handlade mat. Blev en riktig storhandling igår. Och Philip stensov hela tiden. Han var verkligen jätte trött.

Innan vi gick in i affären...

När vi kom ut från affären....

   Lite mat blev det allt....

Skönt att ha en combi!!



Mer bilder från simmet kommer senare när Johannes och Sandra skickat över dom. Johannes badade inte så han fick vara fotograf så kunde jag och Joakim bada samtidigt hela tiden. Längtar tills nästa onsdag nu och mer babysim.




Sen kan jag ju meddela att jag har träningsvärken från helvetet! Har så sjukt ont i hela kroppen från i tisdags. Mest illa är det på ovansidan låren. Skulle egentligen spinna idag men fick avboka det. Det hade verkligen inte gått. Jag kan knappt gå ens. Dubbelt så ont som igår nästan. Har ju box bokat till på söndag och det får jag väll sikta på istället =P Sen har jag bokat ett pass med step till nästa torsdag. Joakim är ju ledig då. Och på tisdag så kanske jag försöker komma iväg och bara gymma lite, träna arslet och köra lite på cross-trainern kanske. Det är sjukt vad otränad jag är! Kommer nog dröja lääänge innan man slipper träningsvärk efter man tränat....huuuu




Idag blir det nog att ta det lugnt i alla fall. Snart ska vi nog äta en väldigt sen frukost och sätta på en film och mysa i soffan. Philip sitter i sin gunga nu och nyss sov han men nu ser jag att han har vaknat igen. Han skrattade högt lite imorse också, det är så sjukt gulligt!! Lille goingen, han är världens sötaste och bästa!!

Avslutar det här inläget med en bild på våran någorlunda nyttiga middag igår: Kyckling, fullkornspasta, sallad och soltorkade tomater. Mumsigt var det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!