V.21+

V.21+0 
Tis 11 mar 13:56
En ny vecka vi går in i igen Skrattande. Känns faktiskt som om tiden går lite snabbare nu. Det är skönt, men den kommer nog gå långsammare igen sen mot slutet.

Oj vad varmt det är i våran lägenhet måste nog gå och öppna balkongdörren och släppa in lite luft.....

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, har inte direkt hänt nått spännande sen igår.


V.21+1 
Ons 12 mar 16:33
Måste egentligen städa här hemma, ser ut som ett bombnedslag och vi ska ha folk hit redan på fredag.... Men jag bara skjuter på det hela tiden. Är så less på denna lägenheten så det känns inte roligt att städa i den.

Är less på det mesta just nu känns det som, jag vill ha lite förändring. Jag vill ha en TRÄDGÅRD!


V.21+2 
Tors 13 mar 11:19
Är allmänt less just nu. Och otroligt uttåkad men orkar inte direkt ta tag i något. Ska äta lite mat men vet inte vad jag vill äta..... Inte sugen på nått direkt.

Vad ska man göra??

Igår jobbade stackars älsklingen från 7 på morgonen till 11 på kvällen. Såå tråkigt utan honom. Är totalt beroende av honom nu känner jag. Behöver närheten.

Trött och hungrig.... 
Tors 13 mar 21:58
Nu har jag städat i flera timmar. Så jobbigt men så skönt att ha det gjort. Har lite kvar att göra men det får bli imorgon. Det värsta är i alla fall gjort nu. Har sjukt ont i ryggen nu också. Och så är jag sjukt hungrig men det blir nog ingen mat för jag har ingen ork kvar till att laga mat och Jocke kommer nog inte göra någon för han har en kompis över. Han har inte vart mycket till hjälp över huvud taget. Känns lite tråkigt... men men....

Dagar som den här så vill man ha en torktummlare i alla fall, tar lite längre tid att tvätta när man måste vänta på att föregående tvätt ska torka. Men men man ska inte klaga, vi har ju tvättmaskin i alla fall och slipper gå ner till tvättstugan varje gång man ska tvätta.

Ghaaa vad ont det gör i ryggen nu, håller på att dö. Kan knappt sitta här framför datorn nu. Det är för det här man har dratt sig lite för att städa. Och sen är jag ju sjukt lat också...hehe....


V.21+3 
Fre 14 mar 11:02
Idag kommer farmor och Mats hit på fika. Har nästan städat klart lägenheten (SÅ SKÖNT!) Ska strax börja på det som är kvar. Har så helvetiskt ont i ryggen bara. Är lite jobbigt när man har sug att greja här hemma men ryggen säger ifrån. Men det är bara att bita ihop. Nä nu kan jag inte sitta ner längre. Det strålar för mycket ner i benen då. BLÄÄÄÄ....


Lite städning senare.... 
Fre 14 mar 13:23
Nu har jag städat lite till...phu min rygg hänger inte riktigt med längre alls. Men nu är det bara skura golv kvar och sen lilla rummet som vi typ har som förvaringsrum....Ser ju inte så kul ut där inne men det får jag ta imorgon tror jag. Och skura golvet kan jag vänta lite med, måste ta en liten paus.

Farmor ringde också och sa att hon kommer med smörgåstårta!!! Mums! Har vart sååå sugen på det och nu får jag det både idag och på söndag! Skrattande.

Nä nu ska jag gå och ta järntabletten och min vitamintablett och dricka en massa vatten och vila mig litegrann. Min stackars kropp klarar inte detta.


V.21+6 
Mån 17 mar 17:17
Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Nä det är ingen vanlig dag för det är Sarahs födelsedag hurra hurra HURRA!!! . Hehe... Ja idag blev jag 23 då... Och ett väldans fint väder är det ju ute. Eller inte..... Snön bara förstörde våran planerade trip till IKEA.

Jaja har fått lite presenter och så men det kan jag skriva om imorgon, har ingen ork att skriva nu Räcka ut tungan.


Så less.... 
Mån 17 mar 20:49
Är bara så less och allt känns skit.....blääää. Jäkla skitdag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!