V.13+

V.13+1
Mån 14 jan 18:57

Inne i ännu en ny vecka Skrattande. Sakta otroligt saaakta går det framåt. Hoppas verkligen att kallelsen till ul kommer snart annars blir jag tokig. Tycker den borde komma denna veckan eller nästa.

Igår hade jag och älsklingen vart förlovade i ett år  wohoo. Tiden går snabbt frammåt med vissa saker och långsammt med andra. Fick jobba lite igår igen också, hoppas att det blir nått denna veckan också!

Det är ingen som hört av sig på annonsen på min häst Ledsen, ska sätta ut en till och se om det nappar då annars blir det väll att försöka låna ut henne på foder....bläää

Men nu är jag hungrig och tänkte fixa lite mat till mig å bebben.



V.13+2
Tis 15 jan 14:40

*Gäspar* Är jätte trött. Och så är jag sugen på nått också men vet inte vad. Jaja det löser sig väll antar jag.

Ingen kallelse till ul med posten idag heller. Kommer säkert inte få göra ul fören jag är i v.18 eller 19 eller nått sånt Skrikandes.  Men jag vill i alla fall få en tid så man vet vilken dag man ska längta till.

En kompis till min mormor å morfar är finsnickrare och han ska göra en vagga till oss! Gulligt!! . Annars kollar jag inte på nått till bebisen direkt. Vill vänta till efter ul med att göra det.

Nä nu ska jag strax rota igenom kyl å frys å kolla om vi har nått ätbart.



V.13+3 
Ons 16 jan 15:05
Fick ett sms idag från en som kanske var intresserad av att hjälpa till med min häst! Hoppas verkligen att det löser sig. Har inge pengar på mobilen så det blir å svara imorgon när jag kan skriva från älsklingens mobil. Har ingen ork alls att åka till stallet. Är så sjukt trött. Tröttare än vad jag någonsin vart i mitt liv.

Ingen kallelse med posten idag heller Gråter. *suckar*

Och igår kväll kollade jag och Joakim på filmen "the notebook" såååå sjukt bra är den, satt å grät oavbrutet i hela andra halvan av filmen. Man är lite extra känslig nu har man ju märkt Räcka ut tungan, idag ska jag kolla på steel magnolias och det kommer nog bli en del tårar där också kan jag nog tänka mig.

Är sååå sugen på mjölk så jag håller på att dö!!!

V.13+4 
Tors 17 jan 18:16
Äntligen har kallelsen till ul kommit med posten! Men vi måste vänta ända till 14 februari ALLA HJÄRTANS DAG . Då är jag i v.18. Längtar så jag spricker men fyra långa veckor kvar..... Men det är jätte skönt att i alla fall ha ett datum att se fram emot Skrattande.

Drömde en så sjukt hemsk dröm när jag sov lite idag Skrikandes bara blödde och blödde och den var jätteverklig. Hatar att drömma sånt, skulle vara väldigt lycklig om jag aldrig mer behövde drömma nått liknande.

Suttit och läst lite förlossningsberättelser nu precis med tårarna i ögona. LÄNGTAR sååååå sjukt mycket!!!

Idag har jag lyckats få i mig en stor portion fiskpinnar och mos och remouladsås! Och älsklingen ska spara en halv pizza till mig som jag får äta när han kommer hem från jobbet. Är så sjukt mjölksugen!!! Det är det ända jag vill dricka egentligen men jag får väll nöja mig med vatten....

Inatt var vi hundvakter, sov jättedåligt då hon bara gnydde och hade hemlängtan. Är det så det kommer bli sen...hehe....


V.13+5 
Fre 18 jan 14:22
Jätte ARG idag!!!!!


V.13+6 
Lör 19 jan 18:06
Ont i huvudet har jag idag Ledsen usch och bläää vad jag hatar huvudvärk. Nu ska jag snart fixa iordning mig så ska jag och älsklingen dra bort till älsklingens föräldrar för att äta lite god mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!