Fuskat lite idag =P

Idag har jag och Joakim verkligen storstädat här hemma. Och då blev vi så himla sugna på att ta fram lite adventspynt så det gjorde vi..... Bara 2 veckor tidigt hahaha. Men det är så himla mysigt. Jag längtar så fruktansvärt mycket till jul nu. Jag älskar verkligen jul.


Vardagsrummet:
   



Köket:
    Philip får kvällsgröt.


Hallen:


Anledningen till att bilderna är lite gryniga är att jag råkade komma åt en inställning på kameran utan att märka det =/




Idag har Philip ätit potatismos idag igen till lunch och till kvällsmat blev det majsgröt. Gröten tyckte han var riktigt gott =) Och potatis åt han väll ungefär dubbelt så mycket som igår. Vi har även fått en ny tid till bvc. Ska dit imorgon kl halv 10 istället. Så nu var det fixat också, skönt.

Nu ska jag gå och fortsätta dricka min glögg som jag började på innan jag nattade Philip. Måste nog värma på den litegrann igen bara =)

Skulle behöva investera i riktiga glögg glas.

Våran lilla grötbebis =P

Kommentarer
Postat av: Sandra

går inte att klicka upp dina bilder :/

2008-11-17 @ 22:42:07
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, hur kan en som är så liten söla så mycket!? :p

Och det ser ut som julen kommer extra tidigt till familjen eriksson/andersson iår! ;D

2008-11-17 @ 23:07:41
Postat av: zerphina

vad fint ni har det hemma =)det är härligt med alla ljus ;)

2008-11-18 @ 09:20:53
URL: http://zerphina.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken söt bild:)

2008-11-18 @ 18:49:21
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!