Uppesittarkväll....NEJ!

Nej ikväll ska vi inte sitta uppe länge, ska upp halv 7 imorgon ungefär. Måste åka hemmifrån vid kvart i 8. Och jag som är sååå morgonpigg =P

Allt är färdigt här hemma i alla fall så nu är vi redo för jul. Philip somnade redan kl 19 ikväll också. Han var trött. Eller så ville han bara lägga sig tidigt så det snabbare blir julafton, som man själv gjorde när man var liten =)

Kan inte fatta att det redan är julafton imorgon. Efter jag alltid längtar så mycket efter jul så tycker jag alltid att december segar sig fram men sen Philip föddes går tiden så snabbt. Nästan för snabbt!

Nä nu är det som sagt strax läggedags för oss. Ska bli skönt att sträcka ut sig i sängen och vila ryggen. Min rygg är inte gjord för att städa.....

Philip fick en tidig julklapp häromdagen av hans farmor och farfar, en SAAB bil. Jätte fin är den även om det är helt fel bilmärke =P




God Jul allihopa!! 
Kommer kanske inte hinna blogga på ett par dagar, vi får se =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken fin!

2008-12-24 @ 00:27:19
URL: http://veves.blogg.se/
Postat av: Farmor och Farfar

Vadå fel bilmärke? Det finns väl inget annat än Saab.

2008-12-24 @ 11:37:34
Postat av: Ninja

Hoppas du haft en jättefin jul.. Gott nytt år! :)

2008-12-26 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!