Philip gungar...

Nu sitter Philip i sin gunga och roar sig med att slå på gubbarna som sitter fast på "bordet" han har på gungan.



Fast nu ser det nästan ut som att han börjar bli lite trött. Men det blir han alltid när han sitter i gungan. Måste vara väldigt sövande =)

Joakim sover fortfarande i alla fall. Han var nog väääldigt trött stackaren. Ska nog fixa frukost till honom snart som han kan få på sängen. För nu börjar det nog snart bli dags att vakna för honom.

Nä nu ska jag nog röja lite här hemma och sen fixa den där frukosten. Känner mig rätt seg så jag får nog sätta lite fart så jag piggnar till.....

 Fötterna är nog Philips favoritleksak =P



Och så avslutar jag det här inlägget med ett litet videoklipp på när Philip gungar =)




Nu har han föresten somnat i gungan också....

Kommentarer
Postat av: lina

den enda gången jag skulle haft tid är om ni kanske kunde komma hit i morgon kväll.. annars är jag ganska bokad :/

2008-12-19 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!