Inge babysim =(

Ingen dålig otur vi har..... Förra veckan var det för mycket snö och nu idag så har jag åkt på nått skumt.... Behöver inte gå in på detaljer men man kan väll säga som så att jag och toaletten har bekantat oss på närmare håll =/ Inte läge att åka och bada då tror jag. Försöker att inte vara för mycket upp i Philip heller men det är ju inte det lättaste när Joakim jobbar. Men idag är hans sista jobbdag nu innan jul och sedan ska han inte jobba fören 12 januari =O

Har även utökat maten för Philip. Nu får han även morgongröt. Så hans måltider ser nu ut såhär: Gröt när han vaknar, måltid med "huvudrätt" och efterrätt vid 11-12 tiden. Sedan mat igen vid 15-16 tiden. Och då samma upplägg som tidigare med huvudrätt och efterrätt. Och sedan på kvällen får han kvällsgröt vid 6-7 tiden. Ersättning vill han ha mer och mer sällan. Kanske nån gång emellan målet på eftermiddagen och kvällsgröten och sen kanske igen innan han lägger sig vid 8. Innan åt han ju även ersättning på morgonen men det byter vi ut mot gröt nu.

Pratade med bvc sköterskan igår när vi var där om mat. Har ju hört att den egentliga födan ska vara bröstmjölk/ersättning upp till dom är ett halvår och att dom bara ska få lite vanlig mat för att vänja sig lite. Men hon sa att om man enbart ger ersättning så spelar det inte så stor roll om man ger mat istället. Och han gillar allt maten mer så nu får det bli så. Men vi slutar ju inte helt med ersättning. Han får det när han vill ha.

Lite babbel det blev =P Nu sover i alla fall Philip middag och jag tror nog att jag också ska gå och lägga mig för jag är rätt slut.

Vi har bränt ut en brasdvd, sååå mysigt att kolla på faktiskt. Det tycker Philip med =P

Maten Joakim gjorde igår =)

Philip äter på sina nycklar....

Gladaste bebisen =)



Nu precis ringde Joakim och det kanske kan hända att vi får lite tråkiga nyheter idag =( Men vet inte än hur det blir. Får väll veta om ett par timmar kanske.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!