God mat =)

Grytan Joakim gjorde blev jättegod =) Han är allt duktig. Nu är vi mätta och goa här hemma i alla fall. Ska väll kanske kolla på nån film eller nått, men det får inte bli för sent i säng ikväll för jag har tandläkartid kvart över 9 redan i morgon bitti. Och i Trollhättan också. Ska passa på att kolla om det finns någon klipptid i thn när vi ändå är där. På klipparna, där jag alltid klipper mig. Har även samma frisör gämt också med det fina namnet Sara =P Lätt att komma ihåg i alla fall. Brukar va kul att få klippt sig innan nyår. Klippte mig i mellandagarna förra året också. Har kvar pengar på presentkortet jag fick av mamma i födelsedagspresent så då slipper man ju betala för det också, det är ju skönt =)

Philip sover nu också, har gjort sedan kl 20. Får se hur han sover inatt, men det vanliga är att han somnar vid 8 tiden på kvällen och vaknar ca 4-5 på morgonen och sen vaknar han igen allt mellan 7-10. Kan även vara så att han äter vid 7 och somnar om igen till 10 tiden kanske. Blir skönt när han slutar helt att vilja äta på natten, har väll hänt kanske 5 gr eller nått.

Nä nu pladdrar jag väll mest så nu ska vi väll kolla om vi ska se nån film. Sen är ju i och för sig boston tea party ikväll också. Ganska snart faktiskt.....

Kort kommer imorgon för batterierna är urladdade.

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Hhmm nä det har vi inte gjort.. Vad är det? =S

2008-12-15 @ 21:42:56
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Jaa juste ja. Rachid nämde de förut. De verkar ju jätte bra! De måste jag köpa =)

2008-12-15 @ 23:56:18
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: zerphina

vad kul att du har en kille som kan laga mat, blir lite avis! det verkar som alla skall klippa sig nu innan jul...

2008-12-16 @ 13:18:22
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!