Ätit klart nu...

Maten var supergod! Han är så duktig min Joakim!!!

Philip var jätteduktig idag på bvc också, han ryckte knappt till när han fick sprutan. Fast han kissade ner vågen när han skulle väga sig =P Busungen....

Och så har jag ju då gjort pepparkakshus, det var inte så värst svårt faktiskt. Nästa år tänkter jag nog göra nått lite mer avancerat =P Sen kanske det inte är värsta konstvärket men det duger för oss.






Julmys på vardagsrumsbordet =)


Imorgon är det babysim igen. Får hoppas att Philip inte blir dålig av sprutan så att vi kan åka. Vi missade ju förra veckan. Hade vart tråkigt att missa denna veckan också. Är sista gången den här terminen. Sen har vi ju anmält oss till fortsättningsgruppen nästa år. Philip tycker ju att det är riktigt roligt. Och jag också =P Är mysigt att bada tillsammans med våran lilla sprattelgroda.

Glömde beställa klipptid idag också. Får försöka komma ihåg det tills imorgon. Men jag behöver inte få det klippt innan jul, bara det blir innan nyår så....

Nu ska jag lägga mig i soffan brevid Joakim så ska vi kolla på veckans avsnitt av heroes.

Kommentarer
Postat av: tillen

Va du pysslar.... här skulle tyrannen kasta iväg allt...borden här kan vi inte ha nått på typ;-P selma har lite svårt för att hålla fingrarna i styr!!!:-)

2008-12-17 @ 06:15:26
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: zerphina

va snyggt huset blev, ser ju riktigt proffsigt ut, vad sött du gjort med klementinerna =) Hoppas de blir trevligt på babysimmet idag =)och Philip e glad efter sprutan =)

2008-12-17 @ 08:54:50
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!