Rolig lampa...

Enligt Philip i alla fall. Han ligger inne i våran säng nu och kollar på fläktlampan i taket som snurrar och så ligger han och ler och pratar för sig själv. Han e verkligen världens mysbebis!!







Fast det är verkligen inte det lättaste att fånga leendena på bild.... Varenda gång han ler så är kameran för långsam för att få med det, eller så är det jag som är för långsam fotograf kanske..... =/

Nu ska jag gå och hämta Philip från sängen och gå och byta blöja och ta på honom kläder så ska vi åka in till överby en sväng. Vi ska kolla på en overall till Philip och vantar till Joakim som han kan ha när han kör vespan. Han provkörde den till och från jobbet nu på förmiddagen för att kolla hur lång tid det tog och det tog väll ca 20 min en väg. Men han frös väldigt mycket om händerna så vi får köpa vantar till stackaren. Sen kanske vi ska kolla på nått klädesplagg åt mig också att ha till dopet eller nått. Vi får väll se. Sen blir det begginners också där vi har tillgodokvitto. Får väll se om vi hittar nått där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!