Freeeeedag

Idag ska det fredagsmysas och bara förtränga allt som händer nästa vecka. Leva i nuet och vräka i oss massa onyttigt. Frågan är vad för onyttigt vi ska vräka i oss?

Vad är man sugen på för mat. Efterrätt? Och annat götta?

Blir väll fångarna på fortet ikväll också. Jag å Joakim älskar det inte direkt men vi genomlider eftersom Philip älskar det. Men varför måste det hålla på 1 1/2 timme????!

Annars har jag badat alla tre barnen. Det krävde en del organisation. Helt slut efteråt. Hemmet har jag inte hunnit med alls mer än att starta en diskmaskin. Luddet blir förbannad om jag lägger ner honom. Nu slappar vi i soffan. Luddet sover, Philip spelar tv-spel och Alice sover middag i sin säng.


Sovande ludd från imorse när vi och Alice kolla på trasan och banarne. Alice vaknade tiiiiidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!