Dåligt som vanligt....

Jaja vi får väll se om jag lyckas komma igång igen. Annars finns jag på instagram sarahlott85.

Igår var det internationella downsdagen. Vi firade med att ha udda strumpor på oss för att visa vårt stöd och Alice hade med sig glass till dagis.

Idag är det fredag men blir tidigt fredagsmys då Joakim ska in till stan och se fotboll ikväll. Det är ju tydligen nån viktig match ;)

Själv ska jag strax baka en kladdkaka och försöka komma på nått kul att roa barnen med. Tråkväder ute idag :/


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hon är bara så himla söt. Och sonen också förstås!

2013-03-26 @ 19:55:35
URL: http://jagochminunge.blogg.se
Postat av: Simon

Vilka söta barn! Jag och min fru väntar vårt första barn. En liten dotter som har DS, jätteroligt att läsa om er vardag och om hur ni har det som DS föräldrar. Kommer spara din sida som favorit och följa er familj. HA det bra
/ Simon

2013-06-25 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!