Shopping

Joakim har knappt vart hemma nu i dagarna då han går kurs på förmiddagen och sen jobbar eftermiddag, och han har bilen så det har blivit lite svårt att handla. Visst jag kan ju ta buss också visserligen ;P Men nu har vi världens bästa grannar som ställde upp med bil och sällskap så vi drog till överby så fick jag handlat lite nödvändigheter. Blev en fika också och även ett par skor. Så nu slipper jag gå barfota i höst/vinter. Bra också när båda köper skor på skopunkten och man då får ett par för halva priset vilket resulterade i att båda fick sina skor 100kr billigare :)
 
Nu lite tid i det tysta här hemma innan gosbarnen ska hämtas. Philip har vart på bio idag med dagis också, byggare bob :) Det såg han fram emot, och att åka buss ner till stan är ju halva nöjet. Han är lite mer förtjust i att åka buss än vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!