Åhåjaja

Tiden springer iväg och det känns som man har fullt upp hela tiden. Joakim har ju jobbat mkt den här veckan så när han inte jobbar vill man ta tillvara på tiden och inte sitta vid datorn/telen och dega och när han jobbar har jag inte tid ;)

I fredags var Joakim ledig i alla fall och då blev det en tripp till leklandet hela familjen och tillsammans med grannarna. Senare på kvällen åt vi middag här hemma allihopa.

Sen var det simskola för Philip igår igen. Är sådär kul att ha en tid att passa på lördag morgnar men det är kul när man väl kommer iväg. Alice farmor passade henne undertiden eftersom Joakim jobbar helg denna veckan.

Idag försöker jag komma ikapp med lite städning, var för lat igår och gjorde ingenting. Det straffar sig nu ;) och i eftermiddag får det bli frisering av familjen. Ja alla utom jag då, får boka nån tid kanske nästa vecka till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!