Ensam

Ligger i soffan i min ensamhet. Barnen sover och Joakim jobbar. Det finns väll de som tycker det är skönt med lite ensamtid men jag är inte en av dom. Tycker det är sjukt tråkigt.
 
Annars har det inte direkt hänt så mkt denna eftermiddag/kväll. Vi har degat här hemma. Imorgon eftermiddag ska vi dock till BVC på Philips 4 års kontroll. Ska få till en vägning av Alice också och ser det bra ut så kan nog knappen ryka åt tjottahejti ganska snart.
 
Nä, jag hade väll inte direkt nått vettigt att skriva egentligen så då avslutar jag här ;)

Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

det är väldigt vackra namn ni gett era barn. Om jag får en son framöver är Filip ett av våra alternativ=)

Svar: Tack så mkt :) Är väldigt nöjd själv ;)
Sarah

2012-08-20 @ 22:31:14
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!