Ja vad ska man säga....

Har blivit en liten bloggpaus tydligen.

Har inte haft tid eller lust att blogga det senaste. Känns som jag haft fullt upp hela tiden men det har jag väll inte haft egentligen. Men datoranvändandet har väll inte vart jättemycket direkt.

Först så var det påskhelgen och då var vi upptagna hela helgen verkligen. Var knappt hemma.





Sen nu i helgen så hade vi STORRÖJ här hemma och slängde ut massor och rensade här hemma. Var även och hämtade en bäddsoffa som vi köpt och som nu står där uppe. Så nu är det en riktig tv hörna där uppe. Måste bara köpa ett litet soffbord också och lite "pynt" så det blir mysigare där uppe.



Och den här veckan har flytit på som vanligt. Dagis för Philip, bad för Alice, plockat här hemma, tvättat m.m m.m Sen var jag i onsdags på anhörigcentralen i Uddevalla för att lyssna på Rigmor som föreläser om Karlstadmodellen. Jag har länge frågat hab och logopeden där om vad man kan träna på och kanske få lite tips och ideer därifrån men känner inte riktigt att jag fått ut så mkt. Dom säger mest att man ska träna på med tecken.....

Men efter att ha lyssnat och pratat lite med Rigmor så fick man helt plötsligt fullt med ideer och inspiration och det finns ju MASSOR man kan göra och träna med. Underbart! Så blödiga jag fick lite tårar i ögonen när jag pratade lite med Rigmor efter föreläsningen. Det känndes så bra! Så nu ska det tränas för fullt här hemma ;)

Har beställt stora babblarpaketet till Alice och en lamineringsmaskin (till mig) så man kan tillverka eget material. Och tänkte att vi skulle dra ut idag och kolla efter en skrivare. För det har vi ingen och det behövs också för att kunna skriva ut material och så. Är superpeppad som sagt! Och det ska bli så kul när jag väl kan sätta mig och börja trixa ihop lite träningsmaterial.

Bild lånad från hattenforlag.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!