En liten fläta

Ja idag testade jag att göra en liten inbakad fläta i Alice hår. Det gick men var inte lätt. Det är ju inte så att hon sitter så still direkt ;) Men söt blev hon. Visserligen är hon ju alltid söt.





Annars tänkte jag sätta lite fart nu och plocka här hemma. Det förfaller lite under helgen när man inte är lika sugen på att städa. I eftermiddag ska jag till HAB med Alice. Ska byta hennes knapp. Det gör man var tredje månad. Denna gång ska jag testa att göra det själv så kanske jag kan göra det själv hemma i fortsättningen sedan. Är ju lite smidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!