Inge vidare....

Nä jag mår inget vidare just nu. Dom gamla goda smärtorna i nacke, skuldra axel har kommit tillbaks. Dock inte så farligt att jag behöver åka in men tillräckligt för att jag inte är så aktiv här hemma. Så därav dåligt bloggande.

Blev lite
nervös nu också för jag har av källor fått höra att vi föräldrar tidningen har kommit i brevlådan idag. Har inte sett den själv än då våran post brukar komma runt tvåtiden nån gång. Så nu är det pirrigt att få se vilka bilder som valts ut, kanske att man inte vågar visa sig ute nått mer sedan....haha Vi får väll se. Jag och Joakim kommer väll slåss om att springa till brevlådan sedan.

Men jag
har en ond plan att skicka ut Joakim att handla lite medans barnen ändå sover middag.....hehehe

Tanken är att vi behöver lite mat till fredagsmyset och sen även köpa en badstol till Alice så hon kan sitta i badet, blir lättare att bada skruttan då.


Ett par bilder från i Mars när vi var i sthlm för fotningen till Vi Föräldrar. Är blek som ett lik. Och Alice har växt en hel del sen dess kan man ju säga. Och tänk att hon slapp ha en sond som täckte halva ansiktet. Men i slutet av nästa vecka kommer hon slippa det igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!